Har du registrerat dig? Här är fördelarna:

Medlemskampanj Bosch Home. 10% på ditt nästa köp

10% på ditt nästa köp!

Vi gillar att du är medlem hos oss! Som tack får du 10% på ditt nästa köp hos oss. Passa på att uppgradera hemmet med nya vitvaror eller hushållsprodukter som förenklar din vardag!

Ange koden NEXTBOSCH10 i kassan och du får 10% på ditt nästa köp.

*Erbjudandet gäller endast vid ett köp om du blir/är medlem i vår kundklubb MyBosch och gäller endast vid köp när du är inloggad samt köper produkter som finns på lager på bosch-home.se. Gäller ej tillbehör, rengöringspordukter eller reservdelar och kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

Köp nu

100 dagar NöjdKund-erbjudande.

Vårt mål är alltid 100% kvalitet. Skulle du inte vara 100% nöjd kan du kan du retunera produkten inom 100 dagar och få pengarna tillbaka med avdrag för returkostnaden. Registrera bara din nya produkt på MyBosch senast två veckor efter inköpsdatum eller leveransdatum.

10% medlemsrabatt.

Som medlem i MyBosch har du alltid 10% rabatt på alla rengöringsprodukter, tillbehör och reservdelar i webbshoppen. Rabatten aktiveras automatiskt när du loggar in på ditt konto.

Garantier från Bosch.

Produkter från Bosch gör ditt liv bekvämare. Och vi vill att det ska vara bekvämt länge! Därför erbjuder vi en tioårig garantiförlängning utan extra kostnad för vissa utvalda komponenter. Upptäck våra garantiförlängningar och registrera din produkt på MyBosch nu!

Problem? Inga problem alls.

Oavsett om din produkt behöver underhåll eller reparation kan våra servicetekniker snabbt granska dina registrerade produkter och lösa problem med hjälp av fjärrdiagnostik (via Home Connect) när det är möjligt - annars kommer vi självklart ut till dig.

Gör det enklare med Home Connect

Tack vare Home Connect kan du få ihop vardagspusslet! Via appen kan du övervaka och styra alla dina uppkopplade Bosch-produkter - var du än är! Ladda ner appen, koppla upp dina produkter och njut av en smidigare vardag.

Nyhetsbrev

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få värdefulla tips om dina produkter samt våra senaste exklusiva erbjudanden.

MyBosch-teaser med en present på en bänkskiva i trä ovanför en Bosch-diskmaskin - mer med MyBosch.

Som skrivet ovan...

...få ut det mesta och bästa möjliga av din produkt med ett medlemskap på MyBosch! Plus alla andra förmåner! Skapa ditt konto idag eller logga in med ditt SingleKey ID för att ta del av allt.

Logga in/Registrera dig

Vad är SingleKey ID?

SingleKey ID är en inloggningsplattform som ger dig åtkomst till applikationer och webbplatser från olika varumärken med ett enda användarnamn och lösenord. SingleKey ID har inte åtkomst till personuppgifter som sparats på dina partnerspecifika konton.

Varför ska jag använda SingleKey ID?

Med ett SingleKey ID kan du logga in till vissa applikationer från Bosch och dess partnervarumärken med ett enda användarnamn och lösenord. Du får med andra ord sömlös åtkomst till vissa områden efter en inloggning, t.ex. webbtjänster, appar, enheter och produktinformation och garanti.

Var kan jag använda SingleKey ID?

En översikt över varumärken som stöder SingleKey ID finns här.

Vilken information om produkten behöver jag för att registrera min produkt?

För att registrera din produkt behöver du bara modellnummer (E-numret) och inköpsdatumet.

Var hittar jag typnumret på min produkt?

När du registrerar dig online, följ anvisningarna enligt beskrivningen ovan. Du kan på registreringssidan ta hjälp av vår typskyltsguide

Om du skickar e-post till vår kundtjänst för att registrera din apparat kan du använda vår sökfunktion för att hitta typskylten på din apparat. Du hittar typskyltsguide i registreringsformuläret.

Kan jag registrera flera enheter samtidigt?

Ja, du kan registrera flera produkter samtidigt genom att klicka på "+ Lägg till en annan produkt" längst ner i registreringsformuläret.

Kan jag också registrera en äldre produkt?

Absolut! Vi rekommenderar att du registrerar alla dina hushållsapparater för att dra full nytta av ditt Bosch-konto.

Var hittar jag villkoren för min garanti?

Du kan hitta alla våra garantier, inklusive de allmänna villkoren här.

Behöver du service?

Av oss får du pålitlig service – före och efter köpet!

0771 – 19 70 00

BSH-Service-SE@bshg.com

Upplev Bosch

Upplev kvalitet, prestanda och pålitlighet.

Hitta en återförsäljare

Hitta en återförsäljare eller serviceverkstad nära dig!