100 dagar NöjdKund

Är du inte 100 % nöjd får du returnera din registrerade Boschprodukt inom 100 dagar.

Det enda du behöver göra är att bli medlem i MyBosch och registrera din nya produkt inom 14 dagar efter inköp.

Bli medlem och registrera din produkt

100% nöjd. Eller pengarna tillbaka.

Bosch mål är alltid 100% kvalitet. Därför är det lika självklart att du ska vara 100% nöjd om du väljer våra produkter. Innan de släpps ut från fabriken har vi testat och kontrollerat tills vi är helt nöjda med varje detalj. Nu är det din tur att testa!

På 100 dagar hinner du lära känna produkten grundligt. Skulle du inte vara nöjd med din Boschprodukt, returnerar du den inom 100 dagar och får pengarna tillbaka med avdrag för returkostnaden (495 kr för en stor hushållsapparat och 60 kr för en småelsprodukt).

Det enda du behöver göra är att registrera din nya produkt på MyBosch senast två veckor efter inköpsdatum. Erbjudandet gäller alla Bosch hushållsapparater, från stora inbyggnadsprodukter, som ugnar och hällar, ner till minsta elvisp. Enda undantag är sk B-varor, Tassimo kapselmaskiner och Boschprodukter som medföljer nyproduktion av hus eller lägenheter.

Till returformuläret som du ska fylla i.

Har du frågor om 100 dagar NöjdKund-erbjudandet eller vill returnera en produkt, ring oss på 0771-11 22 77.

Läs fullständiga villkor här

Varför välja Bosch?

Kanske för att vi sätter en ära i att tänka på minsta lilla detalj och inte lämnar något åt slumpen? Läs mer om vårt företag och våra produkter.

Kvalitet som utmärker sig.

Vi har samlat våra prisbelönta produkter, för din inspiration och information.