Vårkampanj - upp till 30%

Gör vårfint hemma. Just nu har vi 20% rabatt på utvalda dammsugare, tvättmaskiner, torktumlare och diskmaskiner. Medlemmar i MyBosch får ytterligare 10% rabatt.

Gäller t.o.m. 5 maj 2024.

Köp här!
VÅRKAMPANJ
Gå till innehåll
Hushållsapparater och vitvaror
Logga in/Registrera dig
Man och kvinna gör ett köp online

Trygga köp hos Bosch

När du köper hos Bosch Home ska det vara enkelt och tryggt - hela vägen hem till dig!

Scrolla ned

Trygga leveranser till dig

Vi vill att du enkelt ska få hem din produkt, därför ingår allid hemleverans* fram till tomtgräns när du köper en vitvara eller hushållsprodukt från oss. Vill du ha hjälp med inbärning kan du lägga till den tjänsten i kassan. Kostnaden för inbärning läggs då till i totalkostnaden.

*DHL kan inte leverera till öar som inte är tillgängliga via biltransport (Trafikverkets gratisfärjor räknas som tillgängliga för biltransport).

Garanti från Bosch

2 års garanti från tillverkaren.
Varje produkt du köper från Bosch levereras med 24 månaders gratis reparationer och reservdelar. De sällsynta tillfällen som något händer kan du vara säker på att vi tar hand om det.

10 års gratis begränsad garanti. På motorer med mera.
Ja, det stämmer! Registrera bara en berättigad Bosch-produkt på MyBosch och förläng garantin på vissa komponenter, t.ex. motorn, utan extra kostnad. Inget att förlora, flera års garanti att vinna.

Läs mer om förlängd garanti här

Ångrat dig?

Du har 14 dagars ångerrätt på produkter som du har köpt på bosch-home.se. Om du vill ångra ditt köp ska du fylla i ångerblanketten. Du kan också ringa vår kundtjänst på 0771-19 70 00 eller skicka ett mejl till e-shop@bshg.com.

Från det att du har fått fraktsedeln för att returnera produkten har du 14 dagar på dig att skicka returen. Skicka helst returen i originalförpackningen.

Har produkten blivit skadad vid transport?
Om du har haft otur och produkten har skadats i transporten vill vi att ni kontaktar oss direkt. Rapportera alltid skadan så fort du ser den och spara emballage och kartong. En skadad produkt får inte installeras.

Kontakta oss om du behöver hjälp

Vi på Bosch finns här för dig både före och efter ditt köp. Har du frågor om val av produkt, ditt köp, leverans eller andra frågor är du välkommen att kontakta oss via telefon eller mejl.

Telefonnummer & öppettider:
Telefon: 0771 – 19 70 00
Mån-Tor: 08:00 -21:00
Fre: 09:00-21:00
Lör-Sön: 09:00-16:00

E-post: e-shop@bshg.com